Søk i denne bloggen

tirsdag 12. oktober 2010

Kong Curling, dag 2.

I dag har jeg vært med på dag 2 i Lillehammer som statist til Kong Curling. Vi hadde oppmøte klokka 08.00 på morgenen og holdt på til klokka var nærmere 21.00 i kveld. Etter nattevakt i natt, med bare to timer søvn før jeg gikk til Håkons hall, var det ganske slitsomt å sitte i hallen i 13 timer. Nå er jeg helt skutt. Det gjør ingenting, for det er så god stemning på settet. I dag var jeg med i nesten alle scenene som ble spilt inn. I noen av dem var jeg på "min faste plass", der jeg sitter foran med den fine heldressen på. I tillegg har jeg spilt annet publikum også, der jeg er plassert på andre steder, med annet kostyme.

Trykk for større bilder:

Flinke kameramenn

 Ravndals motstandere sitter klare til tagning. (Fra venstre: Jon Øigarden, Atle Antonsen, Jan Sælid og Steinar Sagen)

 Ane Dahl Torp venter på at alt er klart for neste klipp.

 John Morten var også med som statist fra klokka 15.00. Her er vi sammen med Steinar Sagen og Atle Antonsen.

I går skrev jeg jo at jeg hadde lyst til å få tatt bilde sammen med Linn Skåber, som jeg simpelthen digger. Ikke bare fikk vi tatt bilde, men hun fortalte meg også at hun hadde lest bloggen min i dag. Det er jo superkult. Regner med at de bruker et eller annet program som plukker opp når det blir skrevet om filmen på nett.

Etter endt dag bestilte JM og jeg oss pizza og er nå slappe sammen på sofaen. Jeg er så trøtt at øynene mine snart sklir igjen. Måtte bare oppdatere dere på filminnspillingsfronten. I morgen er det på`n igjen klokka 08.00.

M ;)

1 kommentar:

  1. Wow, også i armene på selveste Antonsen... Sukk* :) Man kan ikke si nei til en statist med lilla, åletrang skidress, hehe.

    SvarSlett