Søk i denne bloggen

tirsdag 28. september 2010

Min dag.


I dag har jeg hatt en veldig ok dag. Stod opp grytidlig, fordi jeg liker å ha god tid på morgenen. Brukte god tid på badet først. Brukte også god tid på frokosten. Jeg syns frokost kan være veldig treivelig, bare man har nok tid. Satt meg ned i sofaen med yoghurt naturell og müsli, samt sterk og deilig espresso til. Rakk jo til og med å knipse et par bilder av meg selv før jeg gikk ut av døre og opp til togstasjonen. På skolen venta fem timer med matematikk. De setter opp støtteundervisning/eksamensforberedelser til oss som sliter litt. Det hjelper veldig. Spesielt hjelper det på humøret. Det er skikkelig nedtur hver gang jeg sitter og jobber på egenhånd og det stopper fullstendig opp.

På togturen hjem fra skolen koste jeg meg maks med te og appelsin. Appelsin er jo en veldig vanlig frukt, som sikker mange spiser ofte. Men det gjør ikke jeg. Glemmer den liksom bort. Da smaker det godt når jeg husker på den. Har trent i dag også. Rakk å være med på zumba, så da ble det litt forandring i planen. Det kanhende det blir forandring i morgen også, men trening blir det uansett.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar