Søk i denne bloggen

onsdag 22. september 2010

Høstfint ute.

Som sagt var jeg en runde på Plantasjen i går. Der har de stort utvalg, og ofte, lave priser. Jeg kjøpte 4 lyngplanter (erica) til 100 kr, to pyntekål og en annen en som jeg ikke aner hva er, men som var veldig dekorativ sammen med lyngen. Jeg bytta ut plantene med noen sommer-blomster som var mer eller mindre døde etter lite stell de siste ukene. Det ble med en gang mye hyggeligere ved inngangspartiet vårt. På bildet over ser dere to av de jeg ordna. Jeg har også èn potte på et sinkbrett der jeg har satt kun en vanlig erica oppi, ved siden av står det et lite fuglehus som jeg kjøpte tidlig i sommer.

Ser dere at jeg har gjort det litt høstfint "inne" også? I dag har bloggen fått nytt design som passer litt bedre til årstiden.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar