Søk i denne bloggen

onsdag 15. september 2010

Fullpakka lørdag.

Lørdag skulle Odin og jeg være sammen, ettersom søstern hadde jobb. Det var lenge siden vi to hadde funnet på noe morsomt sammen, så fredag planla vi full pakke for lørdag. Vi starta dagen med å spasere opp til mamma og pappa (Odins mormor og morfar) for å låne bil. Deretter gikk turen til Hoppeloppeland på Lillestrøm. Der var det fullt liv, som forventa en regnfull helgedag. Vi koste oss tre timer høyt og lavt.

Jeg har så mange bilder fra hoppeloppeland at jeg valgte å sette noen av dem sammen. Trykk for å se større.
Da vi var ferdige med å hoppe og loppe dro vi inn til sentrum for å se kino. Guro og Snorre hadde ordna med billettene og møtte oss der. Odin hadde valgt at vi skulle se ToyStory3 uten 3D. Jeg har hatt lyst til å se den siden premieren og ble ikke skuffet. Det tror jeg ikke de andre ble heller.


Vi avslutta kvelden hjemme hos pappa, mamma var på dame-fest. Han varta opp med verdens beste, hjemmelaga pizza til hele gjengen. Og selvsagt fikk vi med oss høstens første Skal vi danse. Kan man bedre ha det?

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar