Søk i denne bloggen

tirsdag 7. september 2010

Dramatisk morgen, zumba og kveldskos.


I dag våknet jeg til et mildt sagt dramatisk syn. JM hadde blødd kraftig neseblod, så det var blodflekker på gulvet både på soverommet og badet og i tillegg i senga. Heldigvis hadde dette gitt seg før han skulle på jobb. Mens JM var på jobb hadde jeg "hjemmeskole". Brukte litt tid på å løse matematikkoppgaver. Det er skikkelig vanskelige saker.
Ellers har jeg nok en gang vært på zumba i dag. Elixia setter opp ekstratimer hver tirsdag fordi det er så stor pågang på timen. Og det skjønner jeg. Man merker nesten ikke at man trener mens man holder på. Det er veldig morsomt. Anbefaler alle som trener på et senter med zumba å prøve det ut!
I kveld har jeg kost meg med Berlinerpoplene på dvd. JM kjøpte serien til meg for et års tid siden, men har glemt den helt bort. Da Thea var på besøk i helga fant vi fram dvd-en og så hele første disk. Nå er jeg godt igang med andre. Som kveldskos lagde jeg meg min nye oppfinnelse:

Liksom-riskrem a la Marte:
Skyr frukt m/ vaniljesmak.
Cottage cheese.
Lettsyltetøy.

Jeg blander cottage cheese med skyr og topper med syltetøy. Knakanes godt og samtidig sunt. Fullstappet med proteiner.
M ;)

1 kommentar: