Søk i denne bloggen

lørdag 28. august 2010

Musikkfestival.

Søstrene sisters er klare for å rocke øl-teltet! Forferdelig dårlig bildekvalitet, men det er det eneste jeg har fra i går.

Denne helga er jeg hjemme på Bjørkelangen. Det er et par-tre grunner til det. Det er fem uker siden sist og Guros 20-årsdag som var på torsdag skal feriers, men hovedgrunnen til at jeg har valgt akkurat denne helga å dra hjem på er nok den årlige Bjørkelangen musikkfestival.

I går var det Dumdum Boys-konsert i hallen, der jeg jobba i drikkesalget. Det var utrolig morsomt. Masse folk og topp stemning. Veldig bra konsert. Bare synd at vi i salget stod helt bakerst i hallen. Etter endt konsert og litt opprydding dro Guro, Snorre og jeg hjem og ordna oss for å gå ut. Som lønn for jobbinga får vi hvert vårt festivalpass. Etterpå dro vi til øl-teltet der det var et cover-band som spilte mye 80-tallslåter. Vi hadde egentlig tenkt til å ta oss en runde og sjekke ut de andre utestedene også, men det regna så innmari at vi bare holdt oss til samme sted.

Nå er vi klare for en ny kveld. Vi skal høre på grom, dansbar musikk mens vi fikser hår, sminke og antrekk. Det er nesten min favorittdel av en kveld ut. Rett og slett før jeg kommer meg til utestedet. Da gauler jeg med til musikken, vrikker på hofta og prøver å treffe rett med maskaraen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha på meg i kveld. Var så fornøyd med gårsdagens antrekk at det blir vanskelig å finne noe bra i dag og.

M ;)

1 kommentar:

  1. Så stilige dere er!
    Kos deg på musikkfestival!:)

    SvarSlett