Søk i denne bloggen

torsdag 15. juli 2010

Zumba = ZumBRA!

Endelig har jeg fått mulighet til å prøve zumba også. Søstern har DVD-ene, så jeg prøvde det hjemme i stua et par ganger sist gang jeg var på Bjørkelangen, men nå har jeg altså vært på gruppetime på Elixia. I går og i dag har Elixia Lillehammer hatt åpen dag og i den forbindelse har det vært en gjesteinstruktør fra Oslo innom for å lede Zumba-timer. Til høsten blir dette fast på timeplanen, derfor var dette som en smakebit. Instruktøren heter Asgeir og var et fyrverkeri av en fyr. Han var helt rå! Kjempeflink til å motivere, flink til å bevege seg og veldig morsom i tillegg. Høydepunktet i løpet av de 55 minuttene timen varte var da vi skulle ta på oss Beyonce-attituden til låta Single Ladies. Herre gud så artig. Jeg kan neste ikke vente til høsten. Det er ikke tvil; jeg kommer til å være fast inventar på zumba-timene.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar