Søk i denne bloggen

søndag 18. juli 2010

Rapport.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en strålende, men slitsom treningsøkt på Elixia. Da er det lite som er så digg som å se sette seg ned med en smoothie. Min består av 1/2 banan, en yoplait 0% yoghurt med vaniljesmak, noen spiseskjeer frosne skogsbær og en dæsj eplejuice for at det ikke konsistensen skal blbi for tykk. Smoothie passer godt som mat rett etter trening, også kan man vente litt før man spiser noe annet.

Nå skal jeg se på hvordan det har gått med målene jeg satte meg for denne uka, altså uke 28:
  • Trene minst 3 ganger på Elixia.

Jeg har trent akkurat 3 ganger på Elixia. Zumba på torsdag, egentrening i går og Total Step&Styrke i dag.

  • Ikke spise sjokolade, kaker e.l.

Jeg har som sagt spist en center-sjokolade mandag morgen. Ellers har jeg holdt meg unna. Gikk på en nøtte-smell da JM og jeg så film en kveld da. Selv om nøtter er sunt har det vedlig mye kcal, så jeg burde ikke spist så mye som jeg gjorde.

  • Drikke minst 2 liter vann hver dag.

Nå har jeg ikke telt antall glass og sånn, men jeg har drukket mye vann denne uken, så jeg tror målet er nådd.

  • Spise ren fisk til middag minst èn dag.

I dag skal jeg ha torsk til middag. Ellers har jeg spist mye fiskeprodukter (fiskekarbonader, panert fisk) til middag, men dette er første måltidet med ren fisk.

Ny uke, nye muligheter fra i morgen.
Mål for uke 29:
  • Trene minst 3 ganger. (Jeg skal til Oslo og Bjørkelangen denne uka, og må virkelig ta meg selv i nakkeskinnet for å få til noen gode økter).
  • Nok en gang holde meg unna søtsaker, noe som blir utfordrene denne uka som det er så mye hyggelig samvær med familie og venner. Lørdag skal jeg i bryllupsfest, og denne dagen skal jeg kose meg.
  • Drikke minst 2 liter vann hver dag.
  • Ta trappene i stedet for heisen når jeg er på besøk hos Guro i Oslo.
M ;)

1 kommentar:

  1. Sista from the same mistajuli 18, 2010

    Nam, den smoothien så digg ut. Hm, føler at jeg også blir en del av de målene (spesielt da med tanke på trappene). Jeg har tenkt litt på det og føler at det er et fint mål og jeg skal delta med største iver for at du skal klare det. PS. håper du kommer i dag :)

    SvarSlett