Søk i denne bloggen

søndag 4. juli 2010

Trykk på bildet for å se det større.


Dette har vært en riktig så deilig helg. Fredag hadde jeg kveldsvakt, men kom hjem til fiks ferdig middag og en pakke på bordet. Torgeir hadde kommet på besøk fra Oslo og varta opp. I pakken var det disse utrolig kule øredobbene. På den ene står det ædda, på den andre bædda! Gleder meg til å bruke dem.


Torgeir og jeg har hatt en helg uten å planlegge noe særlig på forhånd. Vanligvis når han er på besøk har vi fullt program. Nå har han vært her så mange ganger at han har sett alt som er viktig å se på Lillehammer (hoppbakkene både i bruk og ikke, kunstmusèet, Maihaugen, strandpromenaden, butikkene osv..). Derfor fant vi ut at dette var helgen for hvile og kos. Lørdag rusla vi noen timer oppe i byen, spiste overprisa lunsj på Park-kafèen og tok en tur innom Strandtorget. På kvelden så vi to filmer og stappa oss fullstendig fulle med godis. I dag våkna vi til strålende solskinn. Etter frokost og en dusj var det på med komfortabelt fottøy og solkrem. Vi gikk en god runde, langs vannet og opp bortenfor byen, gjennom byen og ned igjen. Ettermiddagen lå vi rett ut på hvert vårt håndkle og leste magasiner på plenen.



Nå sitter jeg igjen med en god følelse etter en veldig hyggelig helg, men også en temmelig ekkel følelse etter å ha stappa meg full av søte og fete saker i flere dager til ende. Jeg må nok innrømme at buksene har blitt betydelig strammere etter at jeg kom hjem fra Afrika og må nå ta meg i nakkeskinnet før det går over alle støvleskaft. I morgen er det mandag. Klisje eller ei, mandag er en topp dag å "begynne et nytt og bedre liv" på.


Mål for kommende uke:
* Trene minst tre ganger.
* Ikke spise noe godteri, kaker e.l.
* Ikke drikke alkohol.
* Jobbe mer i hagen (dette er bra for både hagen og meg).

Ønsk meg masse lykke til! Det trenger jeg.
M ;)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk begge to!
    Det hjelper skikkelig med oppmuntrende ord. Sitter nå på nattevakt og planlegger kommende uke i detalj ;)

    SvarSlett