Søk i denne bloggen

søndag 13. juni 2010

Syrinslang.

I natt jobba jeg til klokka 04.00. Jeg fikk meg en ganske deilig gåtur hjem, på en halvtimes tid. På veien møtte jeg mange kebab- og hamburgerspisende natteranglere som også skulle hjem. Noen av dem prøvde til og med å sjekke meg opp. Da jeg var utenfor faresonen (byen) kunne jeg nyte tomme gater og frisk vind. Langs veien blomstrer det fint om dagen (og natten) så jeg bestemte meg for å plukke med meg litt syriner. Jeg følte meg litt teit der jeg stod og brakk av greiner, mitt på natta. Da jeg kom hjem satte jeg disse fine syrinene i en gammel, hvit mugge jeg har. Ganske så bonderomantisk.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Så fine!
    Elsker syrin. Husker vi hadde det i hagen på bjørkelangen. Det lukter så godt:)

    SvarSlett
  2. Du har hatt en fresh oppussing på bloggen du og ser jeg :) Veldig fint!

    SvarSlett