Søk i denne bloggen

onsdag 9. juni 2010

Jeg er heldig!


Klikk på bildet for større.
I dag har jeg vært superheldig og fått resten av bursdagsgaven fra JM. Han gav meg som sagt penger øremerket noe fint til meg selv. Skoene vi bestilte, som jeg skrev om, er sendt fra USA, så da er det bare å vente. Resten av pengene hadde vi bestemt at skulle gå til klær som vi kunne plukke ut sammen. Ettersom gaven er fra ham er det viktig at han liker det også. Derfor ble det bytur i dag da jeg hadde lyst til å gå litt. På NoaNoa fant jeg masse jeg likte. Kjolen på bildene over ble vinneren. Både JM og jeg likte den veldig godt. Den kan brukes både til hverdags og fest syns jeg. I tillegg fikk jeg den nydelige øyestikkerbrosja! Vel hjemme fra bytur, en kjole rikere, ville jeg selvsagt ta bilder av stasen slik at jeg kan vise det til dere. Dermed var det fram med høyhælte, speilrefleksen og tørkestativet. Tørkestativet er utmerket når man vil ta selvutløserbilder. Jeg ble ikke superfornøyd med bildene (se helfigurbilde til venstre) og satte JM på saken. Det blei bare kleint og jeg blei sur (se helfigurbildet til høyre). Uansett får dere se skjønnheten både på henger, på meg og i detalj. Fin?

Enda en bra ting som skjer om dagen: huseiern var innom i går og gav oss frie tøyler med hagearbeid. Med vår leilighet følger det nemlig en hage. Den hagen har potensiale til å bli kjempefin, men slik det er nå skjemmer den ut hele nabolaget. Da vi flytta inn for snat tre år siden var den fullstendig gjengrodd. Vi har tilbragt timevis for å rette opp, men mye av ugresset kommer igjen fordi vi ikke har hatt midler til å gjøre arbeidet skikkelig. Nå skal huseier dekke utgiftene for innkjøp av "drepe-planter-middel", hageutstyr, planter, bark, teppe osv.. Jeg gleder meg skikkelig til å sette igang. I morgen skal jeg til Plantasjen og handle inn. Hurra.

Nå skal jeg hoppe i dusjen. Har vært på styrke&core + step på Elixia. Kanon som vanlig.
M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar