Søk i denne bloggen

mandag 30. november 2009

TOHUNDRE



I dag har jeg hengt opp pakkekalenderen til JM. Løsningen ble rett og slett to spiker, en lang hyssingbit og 24 klesklyper. Nei, forresten, 23 klesklyper. Den ene pakka var for tung, så den ligger utenom. Jeg er ganske så fornøyd med resultatet, og det tror jeg JM er også. En positiv ting med løsningen er at det ikke går an å klemme på pakkene, for da faller de ned.

Ellers har jeg fått unna eksamen i Norges historie fram til 1870. Jeg føler at det gikk greit i forhold til egen innsats i forkant av eksamen. Jeg fikk besvart alle oppgavene. Jeg forventer hverken topp -eller bunnkarakter. I morgen blir det Afrika-dag. Da skal jeg ta vaksinene jeg trenger til Namibia-reisa, samt øve til Afrikakunnskap-eksamen.
M ;)
(Dette er innlegg nummer 200)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar