Søk i denne bloggen

onsdag 9. september 2009

Etter mange sykedager..

To syke mennesker som sliter ut sofaen.
Etter en uke med sofasliting bestemte vi oss for å prøve å finne på noe som ikke var spesielt energikrevende, men som innebar å komme seg ut av huset for noen timer. Derfor tok vi rett og slett bilen og kjørte til Gjøvik.
Der spiste vi mat og fant ut at noen lokalpolitikere, samt sjølveste Siv Jensen, skulle holde apell. John Morten fikk seg gratis grillpølse og jeg fikk tatt bilde-bevis. Legg sepesielt merke til fyren i grilldress. (De som kjenner meg vet at jeg ikke er helt begeistret for Frp sin politikk)


Vi tok oss en tur innom senteret også, der jeg fant meg denne fine pynteblomst-brosjen.


Vel hjemme måtte vi en tur på butikken. På veien tilbake møtte vi denne fyren. Liten i forhold til oss, men svær til edderkopp å være.
M ;)


1 kommentar: