Søk i denne bloggen

tirsdag 25. august 2009

Namibia.


I dag har jeg hatt første skoledag som 3.årsstudent. Jeg tar årsstudium samfunnsfag, noe som hittils virker som et helt riktig valg. Nå viser det seg også at jeg har muligheten til å ta vårsemesteret i Namibia. I tilfelle vil jeg ha forberedelsestid her hjemme i januar, praksis der nede i feb - april og skrive oppgave(eksamen) her i mai/juni. For å komme med må man skrive en søknad og delta på et intervju. Jeg er veldig usikker på om jeg skal gripe sjansen og søke eller ikke. På mange måter har jeg kjempelyst, men det er ikke bra-bare å dra vekk i tre mnd. heller. Vanskelig.


M ;)

4 kommentarer:

  1. hei.
    hvor mange andre muligheter har du muligheten å oppleve nambia på den måten du kommer til å gjøre, vist du velger å ta vårsemester der nede. kommer til å bli noen opplevelsesrike månder.
    jeg sier bare hopp i det.. du er ung og har hele livet foran deg!!

    Jeanette (fra høland).

    SvarSlett
  2. Hopp i det!!! Det er nå eller ALDRI!

    SvarSlett
  3. Draaaaa!!!
    Jeg tror ikke 3 mnd er så mye jeg. Venner av meg som har gjort det samme, sier at de får lyst å være der lengre etter 3 mnd!! :)) Har ei venninne som gjorde akkurat det samme, men i India! Hun sa det gikk veeldig fort!! =) Fin blogg du har. Du skriver veldig bra/gripende!

    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige meldinger, Nå har jeg bestemt meg for å søke.. SPENNENDE!

    M ;)

    SvarSlett