Søk i denne bloggen

mandag 17. august 2009

Hva skjer?


I dag har jeg pakka sakene mine. Nå er sommeren over og jeg drar tilbake til hverdagen i Lillehammer. Nesten. Jeg har fortsatt skolefri en uke, men jeg jobber i helga og har tenkt til å komme igang med Elixia-treninga igjen. Jeg gleder meg veldig til hverdagen er igang.

I morgen skal JM og jeg innom Ikea og ordne none småting før vi vender snuta mot Oppland. Jeg har lyst til å rydde opp på kjøkkenet nemlig. Etter å ha bodd på hybel siden jeg var 18 har jeg samla litt gammelt servise herfra og bestikk derfra. En gang kjøpte jeg (kun) to like glass fordi JM kom på besøk og jeg ikke hadde råd til flere. Nå har jeg bestemt meg for å gi alt "skrot" og alt som ikke passer inn til Fretex. Derfor skal vi kjøpe noe ok på Ikea. Vi har allerede tallerkner derfra. Dermed er det mer jeg gleder meg til framover. Jeg gleder meg til å fikse, rydde og høst-ordne leiligheten.

Når vi kommer fram til Lillehammer blir det fadderuke-åpning på hiL. Der er det gratis grillmat og deLilos-konsert. Jeg har fått med meg Thea og regner med at de fleste i klassen til JM kommer. Det blir SÅ gøy. Men hva skal jeg ha på meg?


M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar