Søk i denne bloggen

mandag 20. juli 2009

I`m back!




Jeg fikk så dårlig samvittighet da jeg så datoen på forrige innlegg. Det er nye rekord uten blogging fra min side, og det er absolutt kritikkverdig. Nå skal jeg ikke unnskylde meg i det uendelige her, men det må nevnes at jeg har vært vedlig opptatt etter at jeg kom hjem. Jeg jobber nettene, sover halve dagen og holder på med andre ting resten. Bl.a. er jeg mye sammen med Odin, og jeg har hjulpet mamma og pappa litt med å male huset (fra gult til hvitt).

Nå gleder jeg meg til å blogge litt igjen. Det blir sikkert ikke like ofte som ellers i året, men jeg skal helt sikkert publisere innlegg hver mandag. Etter ange uker med fullstendig kostholdskaos er jeg nå tilbake til hverdagen sånn sett. Det blir ikke samme mengder med trening som det gjør når jeg er på Lillhammer, men noe skal jeg få til.

Her er mine mål for kommende uke:
* Drikke kun vann eller te
* Trene mage minst 4 ganger
* Holde meg helt unna kaker, godis, sjokolade o.l.

Nå skal feriekiloene bekjempes! Og dere skal holdes oppdatert.
M

1 kommentar: