Søk i denne bloggen

fredag 12. juni 2009

O Glede!


Hva har skjedd?

Tirsdag: Dette var siste dagen før siste eksamen. Jeg hadde hele dagen fri til å lese, lese og lese. Hodet mitt trodde det var ferie allerede, og nekta å ta til seg kunnskap. Jeg laget en flott og oversiktlig pakkeliste i word, trente og så på en meget spennende episode av Frustrerte fruer. Jeg avslutta dagen med et siste fordøk på å prente inn litt GLSM, noe som endte med at jeg sovna med noen matematikkark over ansiktet.

Onsdag: Etter fire timer med full konsetrasjon, stiv nakke og sliten høyrehånd var endelig ferien et faktum. Følelsen jeg hadde da jeg leverte inn den siste eksamenen er helt ubeskrivelig. Jeg rakk en kjapp tur på trening før jeg odrna meg til avslutningsfest. Klassen vår blir splitta nå, ettersom vi alle har valgt fag til neste år selv. Vi hadde en utrolig hyggelig kveld med grilling.

Torsdag: Første feriedag, men dårlig med tid til å slappe av. Jeg måtte pakke ut av leiligheten for sommern, samt rydde over og besøke noen folk for å si god sommer. Også måtte jeg selvfølgelig utnytte siste sjans til å trene på Elixia. Det ble en travel kveld, og jeg fikk ikke tid til halvparten av det jeg skulle. Det viktigste var allikevel at jeg fikk pakka. Da JM var ferdig på jobb klokka ti dro vi mot Bjørkis.

Fredag: Ingenting er som å våkne opp til lyden av verdens nydeligste fireåring som tasser rundt i trusa. I dag har jeg tilbragt hele dagen sammen med nevøen min. Vi har vært ute og sykla, også har vi besøkt oldeforeldre (min mormor og morfar)og mormor og morfar (min mamma og pappa). Og det var en meget lykkelig tante som ble førstevalget til tannpuss og lesing på senga.


Hva skjer?

Nå drar jeg snart til Hellas. Det kribler i magen hver gang tankene går til Samos, og det er ikke sjeldent. I dag har jeg funnet fram bildene fra sist gang vi var der. Morsomt å se igjen ;)


M

(Bildet er fra avslutningsfesten. Jeg har masse grillmat i kjaken og på fingern)

1 kommentar: