Søk i denne bloggen

søndag 7. juni 2009

Kalispéra (God kveld på gresk)


Nå er det steike, døtte meg bare en uke til Torgeir og jeg sitter og skåler med paraplydrinker i hånda og nye fregner på nesa! (Og om bare tre uker er Thea på plass også. Hurra)

Søndag klokka 05.10 letter fyet vårt fra Gardermoen. Fire timer etter det er vi framme på flyplassen i Samos. Der (og et par andre øyer) venter tre uker med sol, strand, solkrem, frisk frukt til frokost og mye annet. Jeg gleder meg så mye at jeg holder på å sprekke. Ikke minst gleder jeg meg så mye at eksamen ligger lenger bak i hodet enn hva pakkelista mi gjør. Apropos pakkeliste, så tenker jeg at jeg skal publisere den på bloggen snart, så kan dere legge til om det er noe jeg har glemt, som er helt nødvendig å ha med seg.



M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar