Søk i denne bloggen

onsdag 13. mai 2009

Thaimat på vei i retur..


Jeg lagde meg et fantastisk middagsmåltid i dag. Thaiwok med kokosmelk, red curry, kyllingfilèt og masse grønnsaker. Det var faktisk så godt at jeg overspiste litt. Noe som resulterte i at hele wokporsjonen var på vei opp igjen da jeg skulle trene styrke etterpå. Dermed måtte jeg ta meg noen pauser og drikke litt vann for å unngå å vise alle de andre hva jeg spiste til middag. Jeg gjør neppe samme feilen igjen!

Ellers hadde jeg det kjempegøy på Afro Dance. Det var veldig lenge siden sist jeg har vært på det. Og nå gleder jeg meg allerede til neste gang, som forhåpentligvis blir snart.

Nå skal jeg dusje før jeg tar kvelden. I morgen venter nok en dag med pedagogikk.

M
Ps. Bildet er tatt med mitt splitter nye kompaktkamera som jeg har fått av den fantastiske kjærsten min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar