Søk i denne bloggen

mandag 11. mai 2009

Mandagsrapporten.


Ja, da er det tid for å se på om jeg har nådd de målene jeg satte meg for en uke siden.
Jeg regner med dere trenger en liten oppfriskning når det gjelder de målene:

- Trene mage minst 5 dager.
Dette målet er i boks.

- Gå morgentur de dagene jeg er hjemme på Bjørkelangen.
Dette målet gikk ikke helt som planlagt. Jeg jogga fredag morgen, men lørdag og søndag hadde jeg noen gode unnskyldninger for hvorfor det var best å la være. Bl.a. at det skjedde mye på lørdag og ruskete vær på søndag.

- Holde meg unna kaker o.l. (i helga skal jeg i 4-årsburdag og 60-årslag)
Dette fikk jeg faktisk også til. Jeg holdt meg unna både søt gjærbakst, sjokoladekake, is og godteri. Men jeg koste meg med litt god mat da.

- Forbrenne minst 3000 kcal på klokka.
Dette var jeg knallspent på om jeg hadde fått til., ettersom jeg ikke trente lørdag og søndag. Jeg har nettopp sett på pulsklokka mi. Og jeg er lykkelig for at jeg var flink tidlig i uka. Den hadde akkurat vippa over og viste et forbruk på 3135 kcal.


Mål for kommende uke:

- Trene mage minst 5 dager denne uka.
- Forbrenne minst 3000 kcal.
- Spise bare 1 is på 17.mai. (Jeg er veldig svak for is altså)
- Trene kondisjonstrening minst 4 ganger.


De to øverste målene kommer mest sannsynlig til å være med hver uke fram til sommerferien!
Dere må gjerne komme med forslag til mål jeg kan ha neste uke.

M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar