Søk i denne bloggen

torsdag 7. mai 2009

Good morning!


Klokka er tidlig fredags morgen. Jeg har vært oppe en times tid og er glad for at ingen ser meg nå. Jeg ser skikkelig trøtt ut i trynet. Men jeg er tilfreds med livet. Jeg har jo våkna opp på gode, gamle Bjørkelangen. Jeg ankom i går klokka 16.30 og skal være her til søndag ettermiddag.


Gjett hva jeg fikk kloa i i går?
En av de superkule bikiniene fra kolleksjon2 fra Matthew Williamson for h&m. Del 2 av kolleksjonen hadde premiere i går. Da jeg kom til butikken var det bare èn bikini igjen av den modellen jeg har hatt lyst på. Og det var min str.. (Se bildet). Jeg kjøpte i tillegg en topp fra en av de andre modellene. Nå kan sommeren bare komme. Nesten.


Nå skal jeg ta ut av oppvaksmaskinen og tørke litt støv, før det bærer ut på joggetur. Jeg tror at dette blir en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar