Søk i denne bloggen

fredag 15. mai 2009

For en dag!












I dag har jeg kost meg utrolig mye.
Jeg våkna av meg selv i åttetida. Jeg tusla ut i stua og så at været var helt fantastisk. Ikke en sky på himmelen. Koste meg med frokostgrøt og pc-en på fanget i en halvtimes tid før jeg gjorde meg klar til trening. Jeg dro til Elixia og kjørte på med Total Step og styrke.
Da jeg kom hjem lagde JM brownies mens jeg dusja. Dritgod brownies som vi spiste på terrassen etter at vi hadde vært i byen og spist lunsj i parken. Det er første gang jeg har vært på Park-kafeen. Det blir nok ikke siste. Kjempekoselig formiddag.
I kveld har jeg hatt jobbvakt. Men den har vært toppers. Jeg og hun jeg jobber med var på Peppes og koste oss med bursdagsmiddag. Etterpå hadde vi det veldig hyggelig i boligen.
Takk for alle de hyggelige meldingene jeg har fått i dag (på mobil og face)!
M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar