Søk i denne bloggen

torsdag 26. mars 2009


I morgen er det tid for k&h igjen. Nå er det en ny gruppe som skal få mulighet til å gjenskape et maleri. I dag har jeg valgt ut bilde og forberedt alt til i morgen. Denne gangen ble det et spennende maleri av Marc Chagall. Det forrige hadde mye rødt i deg, dette har mye blått. Jeg tror de passer fint sammen. De skal jo henges opp i klasserommet!

Karsesåinga i går gikk strålende. Melkekartongkyllingene ble veldig fine. Jeg har mitt eget eksemplar på kjøkkenbenken og gleder meg til det spirer og gror slik at jeg kan ha gulost med karse på brødskiva. Vi malte gress og kyllinger på vinduene også. Trykka gule kyllinger med svamp og tegna på. Det ble utrolig fint. Ser spesielt fint ut utenfra.

I dag har jeg vært hele dagen på Jorekstad og hjulpet til med svømmeopplæring. Det er veldig morsomt å se hvor stor framgang elevene har i timene. Mange kan svømme, men det er også flere som ikke kan og som syns det er ekkelt å være under med hodet osv.. Spesielt vanskelig er det å få elevene til å slappe av når de flyter.

I natt sendte jeg JM avgårde til klokkemesse i Sveits. Klokka fire i dagtidlig/natt kjørte jeg han til stasjonen. Jeg er spent på å høre hvordan han har det. Regner med han koser seg maks. Nå har jeg leiligheten for meg selv i nesten en uke. Håper på å ha overskudd og energi nok til en skikkelig vask. Nå skal jeg gå og legge meg i JMs seng. Den låner jeg alltid når han er borte. (Og han låner alltid min når jeg er borte, pussig).

Godnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar