Søk i denne bloggen

onsdag 4. mars 2009

Bæ, bæ lille lam. Har du noe promp?


Dette blir et innlegg om alt og ingenting. Jeg skriver bare fordi jeg har lyst til å skrive, men uten mål eller mening.

Jeg kan starte med å fortelle om i går. Da var det atter tirsdag. Dagen i går ble litt annerledes enn den pleier. På skolen skulle vi ha førpraksismøte. Det er en forberedelse til praksisen som starter om litt over en uke. I tillegg fikk vi møte øvingslæreren vår. Hun var kjempehyggelig. Nå bare gleder jeg meg til å være fire uker i 2.klasse. En annen morsom ting som skjedde på skolen i går var at jeg møtte på læreren min fra ungodmsskolen, Mona Andersen. Det var veldig rart og hyggelig å snakke med henne igjen. Samtidig er det underlig å tenke over at hun og jeg har vært veldig nær hverandre i tre år, men at vi nå er nesten som fremmede.

Rett etter skolen dro jeg på trening. Jeg hadde pakka sekken med treningsklær, slik at jeg slapp å dra innom hjemme, og i håp om å rekke Elixia Power. Jeg rakk dessverre ikke power, og måtte dermed gjøre om på programmet. Det ble Step, etterfulgt av Total og Corebar. Totaltimen var skitbra. Men det er en ting som irriterer meg når jeg er på trening. Når instruktørene spør spørsmål som Er dere klare?, Går det bra? så er det bare jeg som svarer. I noen tilfeller kan det være en eller to til som også svarer, men det er på en virkelig god dag. Jeg skjønner det rett og slett ikke jeg. At folk kan bare stå der uten å svare. Rart! I går leverte jeg treningsdagboka mi til vurdering også. Nå venter jeg spent.

Vel. Klokka 20.30 var jeg hjemme etter en lang og innholdsrik dag. Kvelden ble avslutta med kyllingburger og smoothie, med Frustrerte fruer på TV og kjærsten i sofaen.

I dag har det vært framføring på skolen. Det er deilig å være ferdig med det. Om ikke så lenge skal jeg på første kurskveld med Strip aerobic. Og jeg har jo glemt å øve på body roll.. Men det blir garantert gøy. Jeg holder dere oppdatert.

Overskriften min er et sitat fra helgebesøket. Odin er veldig flink til å lage egne sangtekster til melodier vi alle kjenner til! Underholdningsverdien er høy, men det blir koselig når han finner ut at sangene kan dreie seg om annet enn promp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar