Søk i denne bloggen

onsdag 11. februar 2009

Tøff, tøff, tøfler..

Jeg fryser så innmari på føttene om dagen. Ute er det rundt 20 minus, og inne i vår gamle leilighet er det ikke så voldsomt mye varmere. Jeg har på meg strømpebukse, sokker og ullsokker. Ønsket om tøfler har lenge vært høyt på lista, det er bare det at jeg syns det er vanskelig å finne noen som er litt fine. Det er enda en grunn til at jeg ønsker meg tøffler, foruten å holde meg varm på føttene. Jeg trenger noe med gummisåle når jeg vasker gulvene. Jeg pleier å ha på meg JMs sykkelsko. Det er mildt sagt et komisk syn. Men nå er det slutt på det. I dag har JM bestilt Camper-tøfler til meg. Jeg er gira. Gleder meg innmari til de kommer. Legger ved et bilde av dem.

2 kommentarer:

  1. Ah, du skulle ytret ditt ønske tidligere. Jeg kunne gitt deg de samme tøflene med rabatt. Uansett, grattis med kjøpet!

    SvarSlett
  2. Jeg har nevnt fo JM at dere selger dem, men nå var de på salg på Lillevinkelsko.no uansett! JM bestilte seg i grå, tilsammen 599 med frakt.

    SvarSlett