Søk i denne bloggen

søndag 20. februar 2011

Rockin`around..

Rosa og grå, fra topp til tå!
Jeg skulle jo vise dere bilde noe jeg fikk i posten i går. Mitt siste innkjøp er en 1,5 kg. tung rockering som får fart på oppstramming av core-muskulaturen. Jeg har aldri fått til å rocke med vanlig rockering, men ettersom denne er såpass tung går det faktisk lekende lett. Ikke så lett at man ikke har utbytte av det. Man trenger ikke å holde på så veldig lenge før man kjenner det i magen. Her gjelder det å stramme hele tiden.

Første gangen jeg prøvde en slik rockering var på Grete Roede-skolen som jeg deltok på sist helg. Da hadde vi sirkeltrening hvor rocking var en av stasjonene. Jeg likte det såpass godt at jeg bestemte meg for å bestille min egen fra Roede-butikken på nett. Nå har jeg tenkt til å ta den med meg i kurslokalet, slik at deltakerne mine kan få prøve den. Kanskje kan jeg inspirere noen til å prøve noe nytt?

M ;)

Ps. Etter å sett dette bildet bestemte jeg meg sporenstreks for at jeg skal ta etterveksten i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar