Søk i denne bloggen

torsdag 16. september 2010

Hvis jeg har flaks, så kanskje jeg kan kjøpe meg nye boots.

JM kjøpte Flax-lodd til oss for en stund siden, vi vant litt på loddene og har bytta i nye. Dette har skjedd gjentatte ganger og vi bytter inn i nye lodd hver gang, i håp om større gevinst enn 50 spenn. Tenk om vi hadde hatt så flaks at vi vant masse penger! Da skulle jeg ha kjøpt meg noen fine høst-boots. Øverst på ønskelista er disse fra http://www.topshop.com/. Jeg syns det er kult at de er skikkelig kraftige, men samtidig har et snev av femininitet. Liker også at de har litt hæl, men ikke så mye at man ikke orker å bruke dem til hverdags. Høyden på skaftet er også passe.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Kule:)

    Lykketil med skrapingen...

    SvarSlett
  2. Sista from the same mistaseptember 17, 2010

    De støvlettene er så sykt kule. Har skikkelig lyst på de sjæl jeg..! Håper du får mulighet til å kjøpe de etterhvert :)

    SvarSlett