Søk i denne bloggen

mandag 27. september 2010

Heldige meg!

Jeg er så heldig at jeg har fått en splitter ny parkas av min kjære. For et par uker siden slo det meg at jeg ikke har en eneste jakke som er passe varm på høsten. Jeg var på nattevakt og det var plutselig bare to grader ute. Da blir det for kaldt med trench coat eller tynn vårjakke, men altfor varmt med dunjakke. Derfor har jeg i det siste gått med masse ullgensere og jakker når gradene har krøpet mot null. I dag derimot, kunne jeg ta på meg parkasen jeg kjøpte på h&m i går og komme meg til toget uten å fryse.

Jakten på parkasen tok jeg på Strandtorget. Jeg prøvde mange forskjellige, men likte denne aller, aller best. Når jeg har den lukket igjen synes fasongen på jakka bedre, men jeg nåtte bare brå-ta to bilder før jeg gikk i dag tidlig, og det var ikke tid nok til å ta fler. som dere ser tyr jeg fortsatt til ull (genseren under), men ikke i like mange lag.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar