Søk i denne bloggen

mandag 24. august 2009

Flittig frøken.

I helga har jeg fått gjort unna masse.
Fredag: Jeg tok min første treningsøkt på Elixia siden juni. Total step & styrke. Det var kjempemorsomt og veldig slitsomt. Jeg merker at kroppen trenger noen uker på å komme tilbake i treningsform.
Resten av dagen brukte jeg på å rydde i klesskapet, rydde i boden, rydde i kjøkkenskap og ordne i hagen. Jeg har tatt noen førbilder av hagen, og når det blir ferdig skal dere få se både før -og etterbilder. Hagen har jo stått urørt i hele sommer, så det ser meget gjengrodd og forferdelig ut her. Da jeg satte meg ned utpå kvelden var jeg kjempefornøyd med egen innsats.
Lørdag: Jeg våkna med verdens støleste kropp. Alt var stivt utenom hodet, føttene og hendene. Det gjorde vondt å le, reise seg, sette seg, gå, løfte armene, kle på seg..
JM og jeg leverte to søppelsekker, en stor bærepose og en pappeske til Fretex.
Kveldsvakt på Skurva på kvelden.
Søndag: Dagvakt på Skurva.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar